Bij Elektroshop.nl kun je ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen of af te halen. Bij de bezorging van je bestelling maken we gebruik van twee vervoerders. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van je bestelling, wordt een vervoerder door ons geselecteerd.
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
In de meeste gevallen wordt je bestelling bezorgd door PostNL. Heb je een bestelling geplaatst met daarin een artikel van 2 meter of langer? Dan wordt dat artikel bezorgd door UPS.
Bestaat je bestelling uit meerdere artikelen en zitten er ook artikelen van 2 meter of langer bij? Dan worden de artikelen van 2 meter of langer door UPS bezorgd en de rest van de artikelen worden door PostNL bezorgd.
Wanneer en binnen hoeveel dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
Op werkdagen voor 16.00u besteld*, dan wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.
*Indien een product niet voorradig is, maken wij een schatting van de levertijd. Omdat we hierbij afhankelijk zijn van onze leveranciers, kan deze inschatting verschillen met de werkelijke levertijd.
Uitleg voorraad: (tijdelijk) niet op voorraad
Niet op voorraad in ons magazijn, op voorraad bij leverancier (onder voorbehoud)
1-5 stuks op voorraad
6-49 stuks op voorraad
50+ stuks op voorraad
Volg je bestelling met je Track & Trace code
Zodra je bestelling is ontvangen bij PostNL, ontvang je hiervan een e-mail met daarin een Track & Trace code. Met deze code kun je zelf de status van je bestelling volgen. De status van je bestelling kun je ook volgen door de code in te voeren onder je account op onze website bij ‘volg mijn bestelling(en)'.
Altijd verzekerd van ontvangst van je bestelling
Bij aflevering van je bestelling dien je te tekenen voor ontvangst van je bestelling. We betalen een extra bedrag om te garanderen dat je bestelling ook daadwerkelijk bij jou wordt afgeleverd.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Indien je niet thuis bent tijdens de bezorging van je bestelling, wordt uw bestelling naar een PostNL afhaalpunt gebracht.
U krijgt daarvan bericht in de PostNL app en u kunt de bestelling binnen 1 week afhalen.
Gaat de bestelling retour omdat deze niet binnen de tijd is afgehaald, dan komen de verzendkosten voor het opnieuw versturen voor uw rekening.
Alternatief bezorgadres
Ben je niet in staat om je bestelling thuis aan te nemen? Dan is het mogelijk om een alternatief bezorgadres in te vullen tijdens het plaatsen van je bestelling onder de stap 'Verzenden of afhalen'.
Hoeveel kost het bezorgen van een pakket binnen Nederland?
Verzendkosten van een bestelling binnen Nederland bedragen € 6,95. Voor bestellingen van 2 meter of langer dan 2 meter wordt een toeslag van € 23,50 euro berekend.
Bestellingen boven de € 150,- incl. btw worden gratis binnen Nederland verzonden. Dit geldt niet voor bestellingen met artikelen van 2 meter of langer dan 2 meter.
Hoeveel kost het bezorgen van een pakket naar het buitenland?
Hoeveel kost het bezorgen van een pakket met artikelen met een lange lengte
Wil je een bestelling naar een ander, dan bovengenoemd, land verzenden? Neem dan contact met ons op voor een kostenindicatie.
*Bij niet op tijd bezorgen door onze vervoerders is Elektroshop.nl niet aansprakelijk. Elektroshop.nl is niet aansprakelijk voor het verloren gaan of beschadigingen van de verzonden producten. Indien vast is komen te staan dat Elektroshop.nl toch aansprakelijk is voor enige schade, dan is de aansprakelijkheid gemaximaliseerd tot het orderbedrag.*
© 1997-2023 Elektroshop.nl. Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden accepteert. Cookie informatie - Privacybeleid