Er ontbreekt een artikel in je bestelling 

Onbreekt er een artikel in je bestelling? Stuur dan een foto door van de pakbon naar info@elektroshop.nl en dan nemen wij binnen twee werkdagen contact met je op m.b.t. hoe we het oplossen. 

Je hebt een verkeerd artikel ontvangen

Heb je een ander artikel ontvangen dan dat je hebt besteld? Stuur dan een foto van de pakbon en een foto van het foutief geleverde artikel (het liefst met het artikelnummer zo duidelijk mogelijk in beeld, indien deze op de verpakking staat) door naar info@elektroshop.nl. We nemen vervolgens binnen twee werkdagen contact met je op m.b.t. hoe we het oplossen. 

Andere vragen en opmerkingen 

Heb je een andere vraag of opmerking? Neem dan contact met ons op door het contactformulier, onderaan op deze pagina in te vullen. Je kunt tevens een e-mail sturen naar vragen@elektroshop.nl of ons tevens telefonisch bereiken op het nummer 073-5230020.

Openingstijden

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 – 17:00 uur. Onze afhaalbalie is geopend van maandag tot en met vrijdag van 13:30u – 17:00 uur.

Tijdens onderstaande feestdagen zijn wij gesloten.

  • Nieuwjaarsdag
  • 1e Paasdag
  • 2e Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 1e Pinksterdag
  • 2e Pinksterdag
  • 1ste Kerstdag
  • 2e Kerstdag

 

Adresgegevens 

Straat         Kievietsven 98
Postcode 5249 JK
Plaats Rosmalen
Land  Nederland 

Zakelijke gegevens 

KVK-nummer           71787100
BTW-nummer  NL858849318B01
IBAN NL66 RABO 0144 5059 75
BIC RABONL2U